Тест з економіки: формування цінової політики та ціна як інструмент маркетингу
Економіка
23 питань
9 грудня
Питання тесту
Ознайомтесь з питаннями перед проходженням. Варіанти відповідей приховані для кращої підготовки.
Запитання 1
Один варіант відповідіВикористовуючи стратегії єдиних цін фірма:
Запитання 2
Один варіант відповідіБазові моделі ціноутворення базуються на:
Запитання 3
Один варіант відповідіМетод аукціону є різновидом моделі ціноутворення, яка базується на:
Запитання 4
Один варіант відповідіПопит вважається нееластичним, якщо коефіцієнт еластичності:
Запитання 5
Один варіант відповідіОсобливості якого ринку полягають в існуванні великої кількості продавців і покупців певного товару:
Запитання 6
Один варіант відповідіДиверсифікація цін – це:
Запитання 7
Один варіант відповідіВстановлення різних сезонних знижок для покупців є прикладом :
Запитання 8
Один варіант відповідіРинок, який складається з безлічі продавців і покупців схожого товару:
Запитання 9
Один варіант відповідіКонцепція, що описує збут товару з моменту надходження його на ринок і до моменту зняття з продажів, визначає
Запитання 10
Один варіант відповідіПолітика ціноутворення – це:
Запитання 11
Один варіант відповідіМаркетингова цінова політика – це:
Запитання 12
Один варіант відповідіМаксимальна ціна товару визначається:
Запитання 13
Один варіант відповідіМінімальна ціна товару визначається:
Запитання 14
Один варіант відповідіСуть розподільної функції ціни визначається:
Запитання 15
Один варіант відповідіФункція ціни, яка лежить в основі оцінювання ефективності виробництва:
Запитання 16
Один варіант відповідіКонцепція ціни, на якій базується "гранична ціна":
Запитання 17
Один варіант відповідіСкладові елементи структури оптової ціни підприємства – це:
Запитання 18
Один варіант відповідіМетодологія ціноутворення – це:
Запитання 19
Один варіант відповідіПринципи ціноутворення – це:
Запитання 20
Один варіант відповідіМіж ціною та попитом існує така залежність:
Запитання 21
Один варіант відповідіПід час укладання контракту та визначення ціни сорту і якості виробу віддають перевагу такій ціні:
Запитання 22
Один варіант відповідіЦінова знижка — це частина:
Запитання 23
Один варіант відповідіЯкщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, на короткий термін, пропонується така стратегія: