Тест з інформатики: Фундаментальні моделі, генеративний ШІ та самоcупервізне навчання
25 запитань
Готовий пройти тест?
Питання тесту
Нижче ви можете ознайомитися з усіма питаннями тесту. Варіанти відповідей будуть показані тільки під час проходження тесту.
Запитання 1
Один варіант відповідіЩо означає термін «фундаментальна модель» (foundation model) у контексті штучного інтелекту?
Запитання 2
Один варіант відповідіЩо в загальному розумінні називають генеративним штучним інтелектом (generative AI)?
Запитання 3
Один варіант відповідіЯкий короткий опис підходу self‑supervised (самоcупервізне) навчання?
Запитання 4
Один варіант відповідіЯка характерна риса суто супервізного (supervised) навчання?
Запитання 5
Один варіант відповідіЧому підхід із повною залежністю від людських міток часто вважають мало масштабованим?
Запитання 6
Один варіант відповідіЯкий головний недолік простого підходу підкріпленого навчання (reinforcement learning) у багатьох реальних задачах?
Запитання 7
Один варіант відповідіНавчання моделі прогнозувати наступне слово в реченні (next‑token prediction) призводить до того, що модель зазвичай:
Запитання 8
Один варіант відповідіУ чому полягає ідея контрастивного навчання (contrastive learning) з «позитивними парами» у комп'ютерному зорі?
Запитання 9
Один варіант відповідіЧому реляційний контекст (відношення між поняттями) важливий для розуміння значення об'єктів?
Запитання 10
Один варіант відповідіЯка роль великої кількості параметрів у сучасних фундаментальних моделях?
Запитання 11
Один варіант відповідіУ чому полягає аналогія між мозком і новими нейронними мережами, яку часто використовують у дослідженнях ШІ?
Запитання 12
Один варіант відповідіЧому попередньо натреновані фундаментальні моделі зручно використовувати в різних прикладних задачах?
Запитання 13
Один варіант відповідіЯкий приклад застосунку генеративного ШІ у сфері біології та геноміки?
Запитання 14
Один варіант відповідіЯкий підхід у рітейлі дозволяє глибше розуміти поведінку покупців без масивного ручного опитування?
Запитання 15
Один варіант відповідіЩо найкраще описує «позитивну пару» (positive pair) у задачах обробки зображень?
Запитання 16
Один варіант відповідіЯкий філософський контраст характеризує підхід «проєктування» (design) проти «навчання» (learning)?
Запитання 17
Один варіант відповідіЧому позначення світу лише дискретними мітками може бути недостатнім для його опису?
Запитання 18
Один варіант відповідіЩо дає моделі здатність прогнозувати майбутні кадри відео на основі попередніх?
Запитання 19
Один варіант відповідіЯка ключова перевага самоcупервізного навчання порівняно з класичним супервізним у масштабуванні?
Запитання 20
Один варіант відповідіЧому підкріплене навчання (reinforcement learning) особливо уразливе у сценаріях автономного керування в реальному світі?
Запитання 21
Один варіант відповідіЯкий приклад автономного агента або системи, що планує й діє, відповідає загальній ідеї автономних агентів у ШІ?
Запитання 22
Один варіант відповідіЯку роль відіграють компанії, що виробляють прискорювальні апарати (наприклад, GPU/TPU), у розвитку великих моделей ШІ?
Запитання 23
Один варіант відповідіЩо означає вислів «значення є реляційним» у контексті представлення знань?
Запитання 24
Один варіант відповідіЯкий сучасний тренд у сфері державного регулювання стосовно ШІ можна спостерігати?
Запитання 25
Один варіант відповідіЯка практична причина зробила фундаментальні моделі і підхід самоcупервізного навчання такими помітними останнім часом?