Тест з інформатики: Фундаментальні моделі, генеративний ШІ та самоcупервізне навчання

25 запитань

Готовий пройти тест?

Питання тесту

Нижче ви можете ознайомитися з усіма питаннями тесту. Варіанти відповідей будуть показані тільки під час проходження тесту.
Запитання 1
Один варіант відповіді
Що означає термін «фундаментальна модель» (foundation model) у контексті штучного інтелекту?
Запитання 2
Один варіант відповіді
Що в загальному розумінні називають генеративним штучним інтелектом (generative AI)?
Запитання 3
Один варіант відповіді
Який короткий опис підходу self‑supervised (самоcупервізне) навчання?
Запитання 4
Один варіант відповіді
Яка характерна риса суто супервізного (supervised) навчання?
Запитання 5
Один варіант відповіді
Чому підхід із повною залежністю від людських міток часто вважають мало масштабованим?
Запитання 6
Один варіант відповіді
Який головний недолік простого підходу підкріпленого навчання (reinforcement learning) у багатьох реальних задачах?
Запитання 7
Один варіант відповіді
Навчання моделі прогнозувати наступне слово в реченні (next‑token prediction) призводить до того, що модель зазвичай:
Запитання 8
Один варіант відповіді
У чому полягає ідея контрастивного навчання (contrastive learning) з «позитивними парами» у комп'ютерному зорі?
Запитання 9
Один варіант відповіді
Чому реляційний контекст (відношення між поняттями) важливий для розуміння значення об'єктів?
Запитання 10
Один варіант відповіді
Яка роль великої кількості параметрів у сучасних фундаментальних моделях?
Запитання 11
Один варіант відповіді
У чому полягає аналогія між мозком і новими нейронними мережами, яку часто використовують у дослідженнях ШІ?
Запитання 12
Один варіант відповіді
Чому попередньо натреновані фундаментальні моделі зручно використовувати в різних прикладних задачах?
Запитання 13
Один варіант відповіді
Який приклад застосунку генеративного ШІ у сфері біології та геноміки?
Запитання 14
Один варіант відповіді
Який підхід у рітейлі дозволяє глибше розуміти поведінку покупців без масивного ручного опитування?
Запитання 15
Один варіант відповіді
Що найкраще описує «позитивну пару» (positive pair) у задачах обробки зображень?
Запитання 16
Один варіант відповіді
Який філософський контраст характеризує підхід «проєктування» (design) проти «навчання» (learning)?
Запитання 17
Один варіант відповіді
Чому позначення світу лише дискретними мітками може бути недостатнім для його опису?
Запитання 18
Один варіант відповіді
Що дає моделі здатність прогнозувати майбутні кадри відео на основі попередніх?
Запитання 19
Один варіант відповіді
Яка ключова перевага самоcупервізного навчання порівняно з класичним супервізним у масштабуванні?
Запитання 20
Один варіант відповіді
Чому підкріплене навчання (reinforcement learning) особливо уразливе у сценаріях автономного керування в реальному світі?
Запитання 21
Один варіант відповіді
Який приклад автономного агента або системи, що планує й діє, відповідає загальній ідеї автономних агентів у ШІ?
Запитання 22
Один варіант відповіді
Яку роль відіграють компанії, що виробляють прискорювальні апарати (наприклад, GPU/TPU), у розвитку великих моделей ШІ?
Запитання 23
Один варіант відповіді
Що означає вислів «значення є реляційним» у контексті представлення знань?
Запитання 24
Один варіант відповіді
Який сучасний тренд у сфері державного регулювання стосовно ШІ можна спостерігати?
Запитання 25
Один варіант відповіді
Яка практична причина зробила фундаментальні моделі і підхід самоcупервізного навчання такими помітними останнім часом?