Тест з педагогіки: Поняття про безумовні та умовні рефлекси. Динамічний стереотип

Педагогіка
1 курс
25 питань
9 грудня

Питання тесту

Ознайомтесь з питаннями перед проходженням. Варіанти відповідей приховані для кращої підготовки.
Запитання 1
Один варіант відповіді
Хто із вчених вперше запровадив терміни «вища нервова діяльність» і «нижча нервова діяльність»?
Запитання 2
Один варіант відповіді
Зазначте, що вивчає наука про вищу нервову діяльність ?
Запитання 3
Один варіант відповіді
Що відноситься до основних процесів кіркової діяльності?
Запитання 4
Один варіант відповіді
Зазначте основні закони координації основних процесів кіркової діяльності.
Запитання 5
Один варіант відповіді
Як називається складний рух кіркових процесів, зв'язаних з явищами іррадіації, концентрації і індукції?
Запитання 6
Один варіант відповіді
Як називається за І.П.Павловим системна діяльність КВП, при якій на одну й ту ж систему подразників організм відповідає чітко визначеною і міцно закріпленою роботою?
Запитання 7
Один варіант відповіді
Зазначте відмінність умовних рефлексів від безумовних рефлексів.
Запитання 8
Один варіант відповіді
З яким відділом мозку повязано утворення умовних рефлексів?
Запитання 9
Один варіант відповіді
Як називаються складні безумовні рефлекси?
Запитання 10
Один варіант відповіді
Зазначте умови утворення умовних рефлексів
Запитання 11
Один варіант відповіді
Як називаються умовні рефлекси, які утворюються під дією природних умовних подразників?
Запитання 12
Один варіант відповіді
Як називаються умовні рефлекси, викликані індиферентними (байдужими) для організму по­дразниками?
Запитання 13
Один варіант відповіді
Як називається умовний рефлекс, вироблений шляхом підкріплення умовного подразника ін­шим міцно виробленим рефлексом?
Запитання 14
Один варіант відповіді
Як називаються рефлекси, починаючи від рефлексу другого порядку?
Запитання 15
Один варіант відповіді
Зазначте рефлекси, пов’язані з використанням досвіду дорослих у виховному процесі дітей.
Запитання 16
Один варіант відповіді
Як називаються рефлекси, які утворюються при дії умовного подразника з зовнішнього середовища на зорові і слухові сенсорні системи, на рецептори шкіри, органів нюху і смаку?
Запитання 17
Один варіант відповіді
Зазначте, завдяки яким рефлексам здійснюється безпосередній взаємозв'язок організму з навколишнім середовищем?
Запитання 18
Один варіант відповіді
Зазначте, що є безумовно-рефлекторним підкріпленням умовно-рефлекторного посилення вегетативних функцій спортсменів перед стартом?
Запитання 19
Один варіант відповіді
Зазначте різновидність гальмування у випадку, коли дія побічних подразників в момент виконання спортсменом спортивної вправи (звучний оклик, шум, присутність незнайомих осіб) може привести до галь­мування рухових навичок.
Запитання 20
Один варіант відповіді
Зазначте різновидності умовного гальмування умовних рефлексів
Запитання 21
Один варіант відповіді
Зазначте різновидність гальмування в умовах, коли умовний подразник не підкріплюється дією того чи іншого без­умовного подразника на протязі тривалого часу.
Запитання 22
Один варіант відповіді
Який вид гальмування лежить в основі вдосконалення будь-якого рухового навику?
Запитання 23
Один варіант відповіді
Зазначте різновидність такого гальмування, як умовне гальмо.
Запитання 24
Один варіант відповіді
Який вид гальмування розвивається у випадку, коли між початком дії умовного подразника і його підкріпленням проходить більш-менш тривалий час (до З хв.)?
Запитання 25
Один варіант відповіді
Прикладом якого виду гальмування є команда в спорті «увага» перед командою «руш»?