Тест з педагогіки: Поняття про безумовні та умовні рефлекси. Динамічний стереотип
Педагогіка
1 курс
25 питань
9 грудня
Питання тесту
Ознайомтесь з питаннями перед проходженням. Варіанти відповідей приховані для кращої підготовки.
Запитання 1
Один варіант відповідіХто із вчених вперше запровадив терміни «вища нервова діяльність» і «нижча нервова діяльність»?
Запитання 2
Один варіант відповідіЗазначте, що вивчає наука про вищу нервову діяльність ?
Запитання 3
Один варіант відповідіЩо відноситься до основних процесів кіркової діяльності?
Запитання 4
Один варіант відповідіЗазначте основні закони координації основних процесів кіркової діяльності.
Запитання 5
Один варіант відповідіЯк називається складний рух кіркових процесів, зв'язаних з явищами іррадіації, концентрації і індукції?
Запитання 6
Один варіант відповідіЯк називається за І.П.Павловим системна діяльність КВП, при якій на одну й ту ж систему подразників організм відповідає чітко визначеною і міцно закріпленою роботою?
Запитання 7
Один варіант відповідіЗазначте відмінність умовних рефлексів від безумовних рефлексів.
Запитання 8
Один варіант відповідіЗ яким відділом мозку повязано утворення умовних рефлексів?
Запитання 9
Один варіант відповідіЯк називаються складні безумовні рефлекси?
Запитання 10
Один варіант відповідіЗазначте умови утворення умовних рефлексів
Запитання 11
Один варіант відповідіЯк називаються умовні рефлекси, які утворюються під дією природних умовних подразників?
Запитання 12
Один варіант відповідіЯк називаються умовні рефлекси, викликані індиферентними (байдужими) для організму подразниками?
Запитання 13
Один варіант відповідіЯк називається умовний рефлекс, вироблений шляхом підкріплення умовного подразника іншим міцно виробленим рефлексом?
Запитання 14
Один варіант відповідіЯк називаються рефлекси, починаючи від рефлексу другого порядку?
Запитання 15
Один варіант відповідіЗазначте рефлекси, пов’язані з використанням досвіду дорослих у виховному процесі дітей.
Запитання 16
Один варіант відповідіЯк називаються рефлекси, які утворюються при дії умовного подразника з зовнішнього середовища на зорові і слухові сенсорні системи, на рецептори шкіри, органів нюху і смаку?
Запитання 17
Один варіант відповідіЗазначте, завдяки яким рефлексам здійснюється безпосередній взаємозв'язок організму з навколишнім середовищем?
Запитання 18
Один варіант відповідіЗазначте, що є безумовно-рефлекторним підкріпленням умовно-рефлекторного посилення вегетативних функцій спортсменів перед стартом?
Запитання 19
Один варіант відповідіЗазначте різновидність гальмування у випадку, коли дія побічних подразників в момент виконання спортсменом спортивної вправи (звучний оклик, шум, присутність незнайомих осіб) може привести до гальмування рухових навичок.
Запитання 20
Один варіант відповідіЗазначте різновидності умовного гальмування умовних рефлексів
Запитання 21
Один варіант відповідіЗазначте різновидність гальмування в умовах, коли умовний подразник не підкріплюється дією того чи іншого безумовного подразника на протязі тривалого часу.
Запитання 22
Один варіант відповідіЯкий вид гальмування лежить в основі вдосконалення будь-якого рухового навику?
Запитання 23
Один варіант відповідіЗазначте різновидність такого гальмування, як умовне гальмо.
Запитання 24
Один варіант відповідіЯкий вид гальмування розвивається у випадку, коли між початком дії умовного подразника і його підкріпленням проходить більш-менш тривалий час (до З хв.)?
Запитання 25
Один варіант відповідіПрикладом якого виду гальмування є команда в спорті «увага» перед командою «руш»?