Тест з педагогіки: Виховання дітей 1–3 років життя

Педагогіка
4 курс
16 питань
9 грудня

Питання тесту

Ознайомтесь з питаннями перед проходженням. Варіанти відповідей приховані для кращої підготовки.
Запитання 1
Один варіант відповіді
«Комплекс пожвавлення» з’являється в:
Запитання 2
Один варіант відповіді
Передеталонний період у сенсорному розвитку -
Запитання 3
Один варіант відповіді
Формування у дитини перцептивних дій – це:
Запитання 4
Один варіант відповіді
Формування у дітей системи сенсорних еталонів, уміння самостійно їх застосовувати у власній діяльності – це:
Запитання 5
Один варіант відповіді
Які дії належать до перцептивних?
Запитання 6
Один варіант відповіді
Здатність відчувати своє місце у системі стосунків людей і адекватно поводити себе – це:
Запитання 7
Один варіант відповіді
Звичка самостійно і постійно дотримуватися встановлених правил поведінки – це:
Запитання 8
Один варіант відповіді
Провідні лінії розвитку на першому році життя:
Запитання 9
Один варіант відповіді
Провідним видом діяльності на 1-му році життя є:
Запитання 10
Один варіант відповіді
Який показник інтелектуального розвитку (гри) дитини 2 р. 6 міс. використовується для вирішення питання про норму чи затримку розвитку даної функції:
Запитання 11
Один варіант відповіді
Який інформативний показник психічного розвитку дитини 2 років є найсприйнятливішим до впливу негативних чинників (соціальних та біологічних):
Запитання 12
Один варіант відповіді
Коли в дитини з’являється вміння самостійно їсти густу їжу ложкою?
Запитання 13
Один варіант відповіді
Коли слід починати заняття масажем і гімнастикою здоровій дитині раннього віку?
Запитання 14
Один варіант відповіді
Про що свідчить затримка в умінні дитини орієнтуватися в кольорах?
Запитання 15
Один варіант відповіді
Визначте провідні засоби формування позитивних рис характеру дітей 3-го року життя:
Запитання 16
Один варіант відповіді
Які рекомендації необхідно дати у вихованні дитини 2-го року життя, котра використовує в своєму мовленні «полегшені» слова?