Головна/Тести спільноти/Тест з педагогіки: Вища педагогічна освіта та підготовка майбутніх фахівців/Питання
Питання з тестів з Тест з педагогіки: Вища педагогічна освіта та підготовка майбутніх фахівців
Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 42 питань з 1 тестів.
- Питання 1Один з чотирьохЯкий вид педагогічної практики проводиться на І курсі:
- Питання 2Один з чотирьохЯкий вид педагогічної практики проводиться на ІІ курсі:
- Питання 3Один з чотирьохЯкий вид педагогічної практики проводиться на ІІІ курсі:
- Питання 4Один з чотирьохЯкий вид педагогічної практики проводиться на ІV курсі:
- Питання 5Один з чотирьохДо основних завдань педагогічної практики відносяться:
- Питання 6Один з чотирьохЧи відноситься до основних завдань педагогічної практики прищеплення вміння працювати з методичною літературою, дидактичними матеріалами і посібниками...
- Питання 7Один з чотирьохДо обов’язків студентів у період педпрактики відносяться:
- Питання 8Один з чотирьохЯкі обов’язки студентів у період педагогічної практики?
- Питання 9Один з чотирьохСтудент вищого навчального закладу має право:
- Питання 10Один з чотирьохЯкі права має студент ВНЗ?
- Питання 11Один з чотирьохСтудент вищого навчального закладу зобов’язаний:
- Питання 12Один з чотирьохЩо входить в обов’язки студентів ВНЗ?
- Питання 13Один з чотирьохОдин кредит за шкалою ЕСТS становить:
- Питання 14Один з чотирьохГоловними завданнями вищої школи є:
- Питання 15Один з чотирьохНазвіть головні завдання вищої школи
- Питання 16Один з чотирьохОцініть правильність визначення головних завдань вищої школи
- Питання 17Один з чотирьохВизначте форми організації навчання у ВУЗі:
- Питання 18Один з чотирьохНазвіть форми організації освітнього процесу у вузі:
- Питання 19Один з чотирьохЧим у навчальному процесі вузу є: лекції, практичні, семінарські, індивідуальні заняття, консультації?
- Питання 20Один з чотирьохОсновними принципами організації навчального процесу у ВУЗі є:
- Питання 21Один з чотирьохНазвіть основні принципи організації навчального процесу у ВНЗ:
- Питання 22Один з чотирьохВступна, тематична, оглядова, заключна, проблемна – це:
- Питання 23Один з чотирьохНевирішеними питаннями вищої освіти в умовах Болонського процесу сьогодні є:
- Питання 24Один з чотирьохНевирішеними питаннями вищої освіти в умовах Болонського процесу сьогодні є:
- Питання 25Один з чотирьохЯкі питання вищої освіти в умовах Болонського процесу залишаються невирішеними сьогодні?
- Питання 26Один з чотирьохЯка періодичність проведення атестації педагогічних працівників?
- Питання 27Один з чотирьохЯкий академічний ступінь присвоюється по завершенні першого циклу за Болонською системою
- Питання 28Один з чотирьохЯкий академічний ступінь присвоюється по завершенні другого циклу за Болонською системою
- Питання 29Один з чотирьохПрактична підготовка майбутнього педагога здійснюється через
- Питання 30Один з чотирьохЯка робота виконується всіма студентами згідно навчального плану та захищається в присутності 2 – 3 викладачів відповідної кафедри
- Питання 31Один з чотирьохВкажіть форми контролю ЗУН студентів
- Питання 32Один з чотирьохЯкому поняттю відповідає визначення «дослівно переданий текст з книги, що найбільш характерно відображає ту чи іншу думку автора»
- Питання 33Один з чотирьохЯкому поняттю відповідає визначення: «Коротко сформульована основна думка, положення прочитаного матеріалу»
- Питання 34Один з чотирьохНазвіть прийоми самовиховання
- Питання 35Один з чотирьохНавчальний план ВНЗ забезпечує
- Питання 36Один з чотирьохЧи правильним є вислів: «У процесі самостійної роботи здійснюється самоосвіта студента»
- Питання 37Один з чотирьохУважне прочитання всього матеріалу забезпечує
- Питання 38Один з чотирьохДо форм організації навчального процесу у ВНЗ відносяться
- Питання 39Один з чотирьохДо активних методів навчання відноситься
- Питання 40Один з чотирьохУ вислові: «невеликий опис змісту книги чи статті» йдеться про
- Питання 41Один з чотирьохЩо є результатом 2 типу навчання за Болонським процесом
- Питання 42Один з чотирьохПро який вид навчального заняття йде мова: «...розмова викладача зі студентами для з’ясування рівня їхніх знань»