«Федько, прибулець з інтернету»: докладний план повісті
3 листопада 2025 р.•
План до твору "Федько, прибулець з інтернету" Сергія Гридіна допомагає структурувати розуміння цієї сучасної пригодницької повісті про дружбу хлопчика та комп'ютерного віруса.
Короткий план повісті
Стислий варіант плану відображає ключові події:
- Знайомство Сашка з комп'ютерним вірусом Федьком
- Петрик і Федько стають друзями
- Перенесення у світ комп'ютерної гри
- Пригоди з гномом Крейдяником
- Втеча від піратів
- Зустріч із пігмеями та викрадення Федька
- Федько стає вождем тубільців
- Боротьба з чудовиськом
- Порятунок Федька
- Повернення додому
- Нові пригоди у школі
Детальний план твору
Розширена версія плану розкриває більше деталей сюжету:
- Сашко знайомиться з незвичайним вірусом Федьком
- Вірус переносить Сашка і Петрика у комп'ютерну гру про піратів
- Хлопці опиняються у ямі
- Зустріч з гномом Крейдяником
- Подорож підземним містом і допомога гнома
- Втеча від піратів і поява таблички «Рівень 2»
- Зустріч із племенем пігмеїв
- Таємниче зникнення Федька
- Знайомство з дикобразом-репером Гаматі
- Федько — новий вождь племені пігмеїв
- Святкування, бенкет і наскельні малюнки
- Викрадення Федька чудовиськом
- Порятунок за допомогою папуги Гертруди
- Прощання з Гаматі і Гертрудою
- Остання битва з піратами
- Повернення у реальний світ
- Федько залишається з хлопцями
- Смішні витівки Федька на уроці
Про повість "Федько, прибулець з інтернету"
Повість Сергія Гридіна "Федько, прибулець з інтернету" — це сучасна пригодницька історія про дружбу школяра Сашка та незвичайного комп'ютерного віруса на ім'я Федько.
Одного дня Сашко випадково завантажує вірус, який виявляється живою розумною істотою з почуттям гумору. Федько втягує хлопчика та його друга Петрика у неймовірні пригоди всередині комп'ютерної гри.
У віртуальному світі друзі проходять різні рівні гри: рятуються від піратів, знайомляться з гномом Крейдяником, потрапляють до племені пігмеїв, де Федька обирають вождем. Коли чудовисько викрадає Федька, хлопці з допомогою дикобраза-репера Гаматі та мудрої папуги Гертруди рятують друга.
Повість поєднує елементи фантастики, гумору та пригод. Вона вчить цінувати справжню дружбу, бути винахідливим у складних ситуаціях та показує, що технології можуть бути джерелом не лише розваг, а й справжніх пригод.
Коментарі