«Гармидер у школі»: головні герої (характеристика)
15 січня 2025 р.•
«Гармидер у школі» головні герої характеристика допоможе розкрити образи персонажів твору та їх роль у розвитку сюжету.
«Гармидер у школі» головні герої
- Міс Лілія Гармидер — весела, неординарна й креативна вчителька, яка влаштовує незвичайні уроки та приносить радість дітям.
- Містер Шрапнель — суворий директор школи, який спочатку не схвалює нову вчительку, але згодом змінює свою думку.
- Місіс Штурх — секретарка, яка симпатизує міс Гармидер і не спішить шукати їй заміну.
- Місіс Донован — шкільна інспекторка, яка приїжджає з перевіркою до школи, але зрештою підтримує нестандартний підхід до навчання.
- Учні класу — активні, допитливі діти, яким подобаються уроки міс Гармидер.
«Гармидер у школі» характеристика героїв
Лілія Гармидер — незвичайна вчителька, весела, доброзичлива й щиро любить дітей. Її уроки не схожі на традиційні: на них діти запускають літачки, будують вертольоти, ловлять мишей і навіть печуть пироги. Міс Гармидер вірить, що найкраще навчання — це гра. Вона не боїться помилок і труднощів, бо знає, як важливо дарувати радість. Завдяки їй учні навчилися мислити творчо й не боятися бути собою. Вона стала справжньою улюбленицею класу.
Містер Шрапнель — директор школи, який спочатку здавався суворим і непривітним. Він дуже любить порядок і хоче, щоб у школі завжди все було за розкладом. Міс Гармидер його дратує, бо вона робить усе не так, як заведено. Але з часом він починає змінюватися. Побачивши, як щасливі учні, він сам починає сміятися, ловити мишей і навіть плисти у ванні. Директор зрозумів, що школа — це не тільки правила, а й місце, де має бути цікаво. В кінці він став добрішим і відкритішим.
Місіс Штурх — секретарка, яка працює в школі. Вона добра, спокійна й завжди підтримує те, що йде на користь дітям. Хоч і бачить, що міс Гармидер порушує правила, все одно захоплюється її підходом. Місіс Штурх — єдина, хто не боїться піти проти наказу директора, бо розуміє, що дітям потрібна радість. Вона мовчки допомагає і підтримує нову вчительку. Її мудрість і доброта допомогли зберегти міс Гармидер у школі. Вона справжній янгол охоронець для дітей і вчителів.
Місіс Донован — інспекторка, яка приїжджає перевірити школу. Всі бояться її візиту, бо вона сувора й вимоглива. Але навіть вона не встояла перед творчим підходом до уроків міс Гармидер. Побачивши, як діти із захопленням навчаються через гру, інспекторка сама бере участь у завданні. Вона пливе у ванні, падає у воду, але все одно радіє, згадує як бути дитиною. Вона залишає гарний відгук, бо розуміє, що справжнє навчання — це не тільки правила, а й щасливі учні.
Учні класу — допитливі, веселі й відкриті до всього нового. З появою міс Гармидер їхнє шкільне життя перетворилось на казку. Вони із захопленням виготовляють літаки, ліплять пироги, будують вертольоти. Діти радіють кожному дню й мріють, щоб нова вчителька залишилася з ними назавжди. Вони навчилися працювати в команді, допомагати одне одному та бути відповідальними. Учні дуже люблять свою нову вчительку, бо вона повірила в них. Завдяки їй вони почали вірити в себе.
«Гармидер у школі» цитатна характеристика героїв
Лілія Гармидер
«З машини вискочила невисока постать, тягнучи за собою шість різнокаліберних торб, сумок і пакетів, причому половина їх вмісту висипалася на асфальт. Вона швиденько озирнулася, а тоді провела рукою по зачісці, яка нагадувала вороняче гніздо. Губна помада піднімалася до половини одної з її щік, а тіні для очей були розмазані по більшій частині носа.»
«Вчителька справляла враження дуже дивної, проте водночас із нею було якось напрочуд легко і приємно.»
«Двері водія відчинилися, і на асфальт висипалася купа пластикових слоїчків, мисок, ложок і ножів. За ними з'явилася і сама міс Гармидер. Цього разу її зачіска скидалася вже навіть не на вороняче гніздо, а на цілу колонію чаплиних гнізд. Вона помітила, що містер Шрапнель з кам'яним виразом обличчя дивиться на неї з вікна, енергійно помахала йому рукою і збила дзеркальце на своїй швидкій допомозі.»
Містер Шрапнель
«Його вибухи люті були непередбачувані.»
«Він командував школою, немов своєю власною приватною армією. Тут було місце для всього – і все мало своє місце. Тут був час для всього і на все…»
«Містер Шрапнель розписав усе, чим мав займатися протягом цілого тижня третій клас, а також інші класи школи. Тут був навіть щоденний розклад для самого містера Шрапнеля.»
Коментарі