Питання 14

Проаналізуйте інформацію.

Під час вивчення теми «Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови» учитель запропонував дітям такі завдання:

1) прочитайте слова зима, зимовий, зимувати й поясніть, що в них спільного, і чим вони відрізняються;

2) поміркуйте, якій темі присвячений сьогоднішній урок;

3) прочитайте в підручнику інформацію про спільнокореневі слова;

4) доберіть спільнокореневі слова до іменника праця;

5) поміркуйте, чи спільнокореневими             є пари слів праця і робота та праця і працівник; визначте, якою частиною мови є кожне з них; доведіть свою думку;

6) зробіть висновок про те, до яких частин мови можуть належати спільнокореневі слова.

Яка послідовність наведених завдань відповідає дослідницькому методу навчання?

1 – 2 – 5 – 3 – 4 – 6
2 – 3 – 1 – 5 – 6 – 4
3 – 2 – 4 – 1 – 5 – 6
2 – 1 – 3 – 6 – 5 – 4

Хочете пройти повний тест Тест ЗНО для вчителів початкових класів 2020 року – основна сесія?