Головна/Тести спільноти/Тест з економіки: формування цінової політики та ціна як інструмент маркетингу/Питання
Питання з тестів з Тест з економіки: формування цінової політики та ціна як інструмент маркетингу
Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 23 питань з 1 тестів.
- Питання 1Один з чотирьохВикористовуючи стратегії єдиних цін фірма:
- Питання 2Один з чотирьохБазові моделі ціноутворення базуються на:
- Питання 3Один з чотирьохМетод аукціону є різновидом моделі ціноутворення, яка базується на:
- Питання 4Один з чотирьохПопит вважається нееластичним, якщо коефіцієнт еластичності:
- Питання 5Один з чотирьохОсобливості якого ринку полягають в існуванні великої кількості продавців і покупців певного товару:
- Питання 6Один з чотирьохДиверсифікація цін – це:
- Питання 7Один з чотирьохВстановлення різних сезонних знижок для покупців є прикладом :
- Питання 8Один з чотирьохРинок, який складається з безлічі продавців і покупців схожого товару:
- Питання 9Один з чотирьохКонцепція, що описує збут товару з моменту надходження його на ринок і до моменту зняття з продажів, визначає
- Питання 10Один з чотирьохПолітика ціноутворення – це:
- Питання 11Один з чотирьохМаркетингова цінова політика – це:
- Питання 12Один з чотирьохМаксимальна ціна товару визначається:
- Питання 13Один з чотирьохМінімальна ціна товару визначається:
- Питання 14Один з чотирьохСуть розподільної функції ціни визначається:
- Питання 15Один з чотирьохФункція ціни, яка лежить в основі оцінювання ефективності виробництва:
- Питання 16Один з чотирьохКонцепція ціни, на якій базується "гранична ціна":
- Питання 17Один з чотирьохСкладові елементи структури оптової ціни підприємства – це:
- Питання 18Один з чотирьохМетодологія ціноутворення – це:
- Питання 19Один з чотирьохПринципи ціноутворення – це:
- Питання 20Один з чотирьохМіж ціною та попитом існує така залежність:
- Питання 21Один з чотирьохПід час укладання контракту та визначення ціни сорту і якості виробу віддають перевагу такій ціні:
- Питання 22Один з чотирьохЦінова знижка — це частина:
- Питання 23Один з чотирьохЯкщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, на короткий термін, пропонується така стратегія: