Питання з тестів з Тест з інформатики: Фундаментальні моделі, генеративний ШІ та самоcупервізне навчання

Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 25 питань з 1 тестів.
  • Питання 1Один з чотирьох

    Що означає термін «фундаментальна модель» (foundation model) у контексті штучного інтелекту?
  • Питання 2Один з чотирьох

    Що в загальному розумінні називають генеративним штучним інтелектом (generative AI)?
  • Питання 3Один з чотирьох

    Який короткий опис підходу self‑supervised (самоcупервізне) навчання?
  • Питання 4Один з чотирьох

    Яка характерна риса суто супервізного (supervised) навчання?
  • Питання 5Один з чотирьох

    Чому підхід із повною залежністю від людських міток часто вважають мало масштабованим?
  • Питання 6Один з чотирьох

    Який головний недолік простого підходу підкріпленого навчання (reinforcement learning) у багатьох реальних задачах?
  • Питання 7Один з чотирьох

    Навчання моделі прогнозувати наступне слово в реченні (next‑token prediction) призводить до того, що модель зазвичай:
  • Питання 8Один з чотирьох

    У чому полягає ідея контрастивного навчання (contrastive learning) з «позитивними парами» у комп'ютерному зорі?
  • Питання 9Один з чотирьох

    Чому реляційний контекст (відношення між поняттями) важливий для розуміння значення об'єктів?
  • Питання 10Один з чотирьох

    Яка роль великої кількості параметрів у сучасних фундаментальних моделях?
  • Питання 11Один з чотирьох

    У чому полягає аналогія між мозком і новими нейронними мережами, яку часто використовують у дослідженнях ШІ?
  • Питання 12Один з чотирьох

    Чому попередньо натреновані фундаментальні моделі зручно використовувати в різних прикладних задачах?
  • Питання 13Один з чотирьох

    Який приклад застосунку генеративного ШІ у сфері біології та геноміки?
  • Питання 14Один з чотирьох

    Який підхід у рітейлі дозволяє глибше розуміти поведінку покупців без масивного ручного опитування?
  • Питання 15Один з чотирьох

    Що найкраще описує «позитивну пару» (positive pair) у задачах обробки зображень?
  • Питання 16Один з чотирьох

    Який філософський контраст характеризує підхід «проєктування» (design) проти «навчання» (learning)?
  • Питання 17Один з чотирьох

    Чому позначення світу лише дискретними мітками може бути недостатнім для його опису?
  • Питання 18Один з чотирьох

    Що дає моделі здатність прогнозувати майбутні кадри відео на основі попередніх?
  • Питання 19Один з чотирьох

    Яка ключова перевага самоcупервізного навчання порівняно з класичним супервізним у масштабуванні?
  • Питання 20Один з чотирьох

    Чому підкріплене навчання (reinforcement learning) особливо уразливе у сценаріях автономного керування в реальному світі?
  • Питання 21Один з чотирьох

    Який приклад автономного агента або системи, що планує й діє, відповідає загальній ідеї автономних агентів у ШІ?
  • Питання 22Один з чотирьох

    Яку роль відіграють компанії, що виробляють прискорювальні апарати (наприклад, GPU/TPU), у розвитку великих моделей ШІ?
  • Питання 23Один з чотирьох

    Що означає вислів «значення є реляційним» у контексті представлення знань?
  • Питання 24Один з чотирьох

    Який сучасний тренд у сфері державного регулювання стосовно ШІ можна спостерігати?
  • Питання 25Один з чотирьох

    Яка практична причина зробила фундаментальні моделі і підхід самоcупервізного навчання такими помітними останнім часом?