Головна/Тести спільноти/Тест з інформатики: Фундаментальні моделі, генеративний ШІ та самоcупервізне навчання/Питання
Питання з тестів з Тест з інформатики: Фундаментальні моделі, генеративний ШІ та самоcупервізне навчання
Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 25 питань з 1 тестів.
- Питання 1Один з чотирьохЩо означає термін «фундаментальна модель» (foundation model) у контексті штучного інтелекту?
- Питання 2Один з чотирьохЩо в загальному розумінні називають генеративним штучним інтелектом (generative AI)?
- Питання 3Один з чотирьохЯкий короткий опис підходу self‑supervised (самоcупервізне) навчання?
- Питання 4Один з чотирьохЯка характерна риса суто супервізного (supervised) навчання?
- Питання 5Один з чотирьохЧому підхід із повною залежністю від людських міток часто вважають мало масштабованим?
- Питання 6Один з чотирьохЯкий головний недолік простого підходу підкріпленого навчання (reinforcement learning) у багатьох реальних задачах?
- Питання 7Один з чотирьохНавчання моделі прогнозувати наступне слово в реченні (next‑token prediction) призводить до того, що модель зазвичай:
- Питання 8Один з чотирьохУ чому полягає ідея контрастивного навчання (contrastive learning) з «позитивними парами» у комп'ютерному зорі?
- Питання 9Один з чотирьохЧому реляційний контекст (відношення між поняттями) важливий для розуміння значення об'єктів?
- Питання 10Один з чотирьохЯка роль великої кількості параметрів у сучасних фундаментальних моделях?
- Питання 11Один з чотирьохУ чому полягає аналогія між мозком і новими нейронними мережами, яку часто використовують у дослідженнях ШІ?
- Питання 12Один з чотирьохЧому попередньо натреновані фундаментальні моделі зручно використовувати в різних прикладних задачах?
- Питання 13Один з чотирьохЯкий приклад застосунку генеративного ШІ у сфері біології та геноміки?
- Питання 14Один з чотирьохЯкий підхід у рітейлі дозволяє глибше розуміти поведінку покупців без масивного ручного опитування?
- Питання 15Один з чотирьохЩо найкраще описує «позитивну пару» (positive pair) у задачах обробки зображень?
- Питання 16Один з чотирьохЯкий філософський контраст характеризує підхід «проєктування» (design) проти «навчання» (learning)?
- Питання 17Один з чотирьохЧому позначення світу лише дискретними мітками може бути недостатнім для його опису?
- Питання 18Один з чотирьохЩо дає моделі здатність прогнозувати майбутні кадри відео на основі попередніх?
- Питання 19Один з чотирьохЯка ключова перевага самоcупервізного навчання порівняно з класичним супервізним у масштабуванні?
- Питання 20Один з чотирьохЧому підкріплене навчання (reinforcement learning) особливо уразливе у сценаріях автономного керування в реальному світі?
- Питання 21Один з чотирьохЯкий приклад автономного агента або системи, що планує й діє, відповідає загальній ідеї автономних агентів у ШІ?
- Питання 22Один з чотирьохЯку роль відіграють компанії, що виробляють прискорювальні апарати (наприклад, GPU/TPU), у розвитку великих моделей ШІ?
- Питання 23Один з чотирьохЩо означає вислів «значення є реляційним» у контексті представлення знань?
- Питання 24Один з чотирьохЯкий сучасний тренд у сфері державного регулювання стосовно ШІ можна спостерігати?
- Питання 25Один з чотирьохЯка практична причина зробила фундаментальні моделі і підхід самоcупервізного навчання такими помітними останнім часом?