Питання з тестів з Тест з педагогіки: Педагогічна діяльність і особистість педагога
Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 31 питань з 1 тестів.
- Питання 1Один з чотирьохКому належить висловлювання: “Ви відрізняєте учителя від вихователя, - нова нісенітниця! Хіба ви розрізняєте учня й вихованця?”
- Питання 2Один з чотирьохКому належать слова: “Як може добре виховати дитину той, хто сам не був добре вихований!”?
- Питання 3Один з чотирьохСлова “Який важливий, великий і священний сан вихователя: в його руках участь цілого життя людини” належать перу
- Питання 4Один з чотирьохХто з педагогів-класиків сказав: “У вихованні все повинно грунтуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається лише з живого джерела люд...
- Питання 5Один з чотирьохСлова: “Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий, не може замінити особистості у справі виховання”...
- Питання 6Один з чотирьохХто з видатних людей сказав такі слова: “Кожен день, в який ви не поповнили своєї освіти хоча б маленьким, але новим для вас шматочком знань,… вважайт...
- Питання 7Один з чотирьохДо загальнопедагогічних умінь і навичок відносяться:
- Питання 8Один з чотирьохДо професійних умінь і навичок відносяться:
- Питання 9Один з чотирьохПрофесійними вміннями й навичками є:
- Питання 10Один з чотирьохЯкі з названих вмінь педагога є професійними вміннями?
- Питання 11Один з чотирьохСеред названих вмінь і навичок педагога окресліть професійні:
- Питання 12Один з чотирьохПро які вміння педагога йдеться: “ Вміє пізнавати предмет своєї діяльності (вихованця), виявляти його індивідуальні особливості, психічний стан, бачит...
- Питання 13Один з чотирьохПро які вміння педагога йдеться: “ Вміє бачити мету і завдання діяльності, складати план, відбирати зміст, визначати способи досягнення мети, здійснюв...
- Питання 14Один з чотирьохПро які вміння педагога йдеться: “ Вміє правильно розставити дітей, забезпечити максимальну активність кожного, очолити роботу батьків, організувати д...
- Питання 15Один з чотирьохПро які вміння педагога йдеться: “Вміє налагоджувати контакт з дітьми, батьками, колегами, створювати добрі стосунки. проявляти увагу…”?
- Питання 16Один з чотирьохПро які вміння педагога йдеться: “Вміє проводити різноманітні ігри, виготовляти наочність, грати на музичних інструментах, користуватись ТЗН”?
- Питання 17Один з чотирьохВизначте особливості педагогічної діяльності:
- Питання 18Один з чотирьохВизначте особливості педагогічної діяльності:
- Питання 19Один з чотирьохНазвіть особливості педагогічної діяльності
- Питання 20Один з чотирьохПедагогічна майстерність – це:
- Питання 21Один з чотирьохОкресліть правильні характеристики гностичних здібностей:
- Питання 22Один з чотирьохВизначте правильні характеристики дидактичних здібностей:
- Питання 23Один з чотирьохЧи правильним є твердження, що організаторські здібності по суті завжди сприяють розвитку елементів організації і самоорганізації в педагогічній діяль...
- Питання 24Один з чотирьохЧи правильним є твердження, що експресивні здібності виражаються в емоційній насиченості мови, міміки, жестів, у вмінні “подати себе”?
- Питання 25Один з чотирьохСугестивні педагогічні здібності – це:
- Питання 26Один з чотирьохВизначте правильну характеристику сугестивних здібностей:
- Питання 27Один з чотирьохПерцептивні здібності педагога – це:
- Питання 28Один з чотирьохЯкі з перерахованих здібностей є перцептивними здібностями педагога?
- Питання 29Один з чотирьохНазвіть якості, які необхідні для професійної педагогічної діяльності
- Питання 30Один з чотирьохПрофесійна педагогічна діяльність може здійснюватись
- Питання 31Один з чотирьохНепрофесійною педагогічною діяльністю займаються