Питання з тестів з Тест з педагогіки: Педагогічна діяльність і особистість педагога

Переглядайте та практикуйтеся з окремими питаннями. Загалом 31 питань з 1 тестів.
  • Питання 1Один з чотирьох

    Кому належить висловлювання: “Ви відрізняєте учителя від вихователя, - нова нісенітниця! Хіба ви розрізняєте учня й вихованця?”
  • Питання 2Один з чотирьох

    Кому належать слова: “Як може добре виховати дитину той, хто сам не був добре вихований!”?
  • Питання 3Один з чотирьох

    Слова “Який важливий, великий і священний сан вихователя: в його руках участь цілого життя людини” належать перу
  • Питання 4Один з чотирьох

    Хто з педагогів-класиків сказав: “У вихованні все повинно грунтуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається лише з живого джерела люд...
  • Питання 5Один з чотирьох

    Слова: “Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, як би хитро він не був придуманий, не може замінити особистості у справі виховання”...
  • Питання 6Один з чотирьох

    Хто з видатних людей сказав такі слова: “Кожен день, в який ви не поповнили своєї освіти хоча б маленьким, але новим для вас шматочком знань,… вважайт...
  • Питання 7Один з чотирьох

    До загальнопедагогічних умінь і навичок відносяться:
  • Питання 8Один з чотирьох

    До професійних умінь і навичок відносяться:
  • Питання 9Один з чотирьох

    Професійними вміннями й навичками є:
  • Питання 10Один з чотирьох

    Які з названих вмінь педагога є професійними вміннями?
  • Питання 11Один з чотирьох

    Серед названих вмінь і навичок педагога окресліть професійні:
  • Питання 12Один з чотирьох

    Про які вміння педагога йдеться: “ Вміє пізнавати предмет своєї діяльності (вихованця), виявляти його індивідуальні особливості, психічний стан, бачит...
  • Питання 13Один з чотирьох

    Про які вміння педагога йдеться: “ Вміє бачити мету і завдання діяльності, складати план, відбирати зміст, визначати способи досягнення мети, здійснюв...
  • Питання 14Один з чотирьох

    Про які вміння педагога йдеться: “ Вміє правильно розставити дітей, забезпечити максимальну активність кожного, очолити роботу батьків, організувати д...
  • Питання 15Один з чотирьох

    Про які вміння педагога йдеться: “Вміє налагоджувати контакт з дітьми, батьками, колегами, створювати добрі стосунки. проявляти увагу…”?
  • Питання 16Один з чотирьох

    Про які вміння педагога йдеться: “Вміє проводити різноманітні ігри, виготовляти наочність, грати на музичних інструментах, користуватись ТЗН”?
  • Питання 17Один з чотирьох

    Визначте особливості педагогічної діяльності:
  • Питання 18Один з чотирьох

    Визначте особливості педагогічної діяльності:
  • Питання 19Один з чотирьох

    Назвіть особливості педагогічної діяльності
  • Питання 20Один з чотирьох

    Педагогічна майстерність – це:
  • Питання 21Один з чотирьох

    Окресліть правильні характеристики гностичних здібностей:
  • Питання 22Один з чотирьох

    Визначте правильні характеристики дидактичних здібностей:
  • Питання 23Один з чотирьох

    Чи правильним є твердження, що організаторські здібності по суті завжди сприяють розвитку елементів організації і самоорганізації в педагогічній діяль...
  • Питання 24Один з чотирьох

    Чи правильним є твердження, що експресивні здібності виражаються в емоційній насиченості мови, міміки, жестів, у вмінні “подати себе”?
  • Питання 25Один з чотирьох

    Сугестивні педагогічні здібності – це:
  • Питання 26Один з чотирьох

    Визначте правильну характеристику сугестивних здібностей:
  • Питання 27Один з чотирьох

    Перцептивні здібності педагога – це:
  • Питання 28Один з чотирьох

    Які з перерахованих здібностей є перцептивними здібностями педагога?
  • Питання 29Один з чотирьох

    Назвіть якості, які необхідні для професійної педагогічної діяльності
  • Питання 30Один з чотирьох

    Професійна педагогічна діяльність може здійснюватись
  • Питання 31Один з чотирьох

    Непрофесійною педагогічною діяльністю займаються